Seçim anketinde çarpıcı sonuç: Ekrem İmamoğlu farkı açıyor!
ALF Araştırma'nın yaptığı son seçim anketinde İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu, AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın yüzde 3,9 puan önüne geçti.
ALF Araştırma'nın 3-6 Mart tarihleri arasında 2 bin 7 kişi ile yüz yüze gerçekleştirdiği ve "Bu Pazar Cumhurbaşkanlığı seçimi olsa, hangi adaya oy verirsiniz?" sorusunu yönelttiği anketin sonuçları kamuoyu ile paylaşıldı.
İMAMOĞLU FARKI AÇIYOR
Katılımcıların yüzde 47,2'si İmamoğlu yanıtını verirken; Erdoğan diyenlerin oranı yüzde 43,3 oldu.
Kararsız seçmenlerin oranı ise yüzde 9,5 oldu.
Ankette İmamoğlu'na oy vereceğini söyleyen AKP'lilerin oranı yüzde 8,5 olurken, Erdoğan'a oy vereceğini söyleyen CHP'lilerin oranı yüzde 2,1 oldu.
MHP'lilerin yüzde 18,4'ü Cumhurbaşkanlığı seçiminde İmamoğlu'na oy vereceğini belirtirken BBP seçmenin ise yüzde 15,2'si tercihinin İmamoğlu olacağını söyledi.
DEM PARTİ AYRINTISI
DEM Partililerin yüzde 89,3'ü tercihinin Ekrem İmamoğlu olduğunu belirtti.
Cumhuriyet
Yorum Ekle
Diğer Haberler
Giresun'da taşkına kapılan anne de ölü bulundu
Giresun’un Görele ilçesinde dere kenarında piknik yaptıkları sırada taşkın sularına kapılan Zekiye Kırca ile kızları Burcu ve Burçin Kırca hayatını kaybetti. Dün cansız bedenlerine ulaşıl...
Dilek İmamoğlu da CHP'den istifa etti: 'YENİ' vurgusu yaptı
Tutuklu bulunan seçilmiş İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun ardından eşi Dilek İmamoğlu da CHP’den istifa ettiğini duyurdu. Hayatım boyunca adaletin, eşitliğin ve demokrasinin yalnızca sözler...
Rojin Kabaiş soruşturmasında gelişme
Van'da kaybolduktan sonra cansız bedenine ulaşılan 21 yaşındaki üniversite öğrencisi Rojin Kabaiş'in ölümüne ilişkin yürütülen soruşturmada kritik bir gelişme yaşandı. Ailenin iddiaları ü...
Yalova'da askeri eğitim uçağı düştü
Yalova'da askeri eğitim uçağı henüz bilinmeyen bir nedenle düştü. Pilotun kazadan sağ kurtulduğu öğrenildi. Yalova Hava Meydan Komutanlığında eğitim uçuşu sırasında bir uçak henüz bilinme...
'Çerçeve yasa'ya 16 barodan destek açıklaması
TBMM Genel Kurulu'nda kabul edilen "Millî Dayanışma ve Toplumsal Bütünleşmenin Güçlendirilmesine Dair Kanun" için aralarında Diyarbakır, Van ve Şanlıurfa barolarının da bulunduğu 16 barod...
'Çerçeve yasa' Erdoğan'a sunuldu
'Çerçeve yasa' olarak bilinen Milli Dayanışma ve Toplumsal Bütünleşmenin Güçlendirilmesine Dair Kanun, AKP'li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın onayına sunuldu. Türkiye Büyük Millet M...
Öcalan kısa süre içinde çağrı yapacak
'Çerçeve yasa'nın kabulünün ardından terör örgütü PKK lideri Abdullah Öcalan'ın örgüt mensuplarına "Tüm silahları ilgili yerlere teslim edin ve Türkiye'ye dönün" çağrısı yapacağı belirtil...
Meteoroloji'den çok sayıda il için sağanak uyarısı
Meteoroloji Genel Müdürlüğü, 12 Ağustos Çarşamba gününe ilişkin hava durumu raporunu yayımladı. Rapora göre; Akdeniz’in Toroslar mevkii, Orta Karadeniz, Doğu Karadeniz kıyıları, Doğu Anad...
Öcalan'a 'umut hakkı' Suavi'ye konser yasağı
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli PKK lideri Öcalan için "umut hakkı" tartışmasını başlatıp Meclis kürsüsünü işaret ederken partinin Buldan İlçe Başkanlığı sanatçı Suavi’nin konserini "ter...
SOSYAL MEDYA
MAGAZİN
Dişil enerji rezervini Göksel karşılıyor
Göksel’in Harbiye konserine Yasemin Sakallıoğlu damga vurdu. Ünlü popçuyla “Depresyondayım” şarkısında düet yapan komedyen, esprileriyle geceye neşe kattı. Göksel, Harbiye Cemil Topuzlu A...
TEKNOLOJİ
EDİTÖR'ÜN SEÇTİKLERİ
Akdeniz diyetinin yeni faydası ortaya çıktı
Akdeniz diyetinin kalp ve metabolizma sağlığı üzerindeki olumlu etkilerine bir yenisi eklendi. Yeni bir araştırma, bu beslenme modeline daha fazla bağlı kalan 50 yaş ve üzerindeki kişilerde psikolojik iyilik halinin daha yüksek olduğunu ortaya koydu.






Yorumlar
Bu haberde yorum bulunmamaktadir.